مايكروسافت از ويندوز 10 رونمايي کرد
نوشته شده توسط : ali
مايكروسافت روز گذشته از سيستم عامل جديد ويندوز خود رونمايي كرد. ويندوز 10، با شعار "آينده ويندوزها" يك منوي استارت جديد و چندين دسكتاپ داشته و ويژگي چند كاره آن ارتقا يافته است.

ويندوز 10 نماينده اولين گام از نسل جديد ويندوز بوده و امكان كسب تجاربي جديد در زمينه كار، بازي و برقراري ارتباطات را براي مشتريان به وجود مي آورد. ويندوز 10 به خواسته هاي مشتريان (مصرف كننده های شخصی و شركت ها) پاسخ مي دهد.

ويندوز 10 بر روي مجموعه اي فوق العاده گسترده از ابزار هاي مختلف، از وسايل اينترنتي خانگي گرفته تا سرورهاي مراكز داده هاي شركت ها در سرتاسر جهان كار خواهد كرد.

بعضي از اين ابزارها، نمايشگر هاي 4 اينچي و برخي ديگر نمايشگر هاي 80 اينچي دارند. حتي بعضي از آن ها نمايشگر ندارند. بعضي از آن ها را در دست نگه داشته و برخي ديگر 3 متر دورتر از شما هستند.

از بعضي از آن ها در اصل با استفاده از فناوري لمسي يا پن استفاده كرده و براي استفاده از بقيه بايد به موس يا كيبورد روي آورد. استفاده از دستگاه هاي كنترل يا ايما و اشارات نيز در مورد برخي دستگاه ها لازم و ضروري بوده و يك سري ديگر از ابزار ها مي توانند بين انواع مختلف ورودي ها يكي را انتخاب كنند.

در ذهن برخي كاربران ويندوز 8 كه مشتاقانه خبر رونمايي از ويندوز جديد را پيش بيني مي كردند، فقط اين سوال پيش آمده كه چه بر سر ويندوز 9 رخ داد؟

در زير پاسخ معاون ويندوز، جو بلفيورز، در توييتر به حدس و گمان ها درباره روند نام گذاري ويندوز جديد را در كنار ويديويي از او و توضيح درباره ويندوز جديد مي بينيم.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 1381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: